Nem egyszerűen megújult, minden részletében átlényegült a Toyota GR Yaris. A változtatások nem öncélúak voltak: a globális ügyfelek jelentős hányada ugyanis rendszeresen használta versenykörülmények között, zárt pályán autóját, a Toyota pedig ezrével gyűjtötte tőlük a pozitív és negatív visszajelzéseket, hogy aztán azok alapján megformálja a modell 2024-es kiadását.
Megszokásból a motorral kezdünk: ennek teljesítményét 261 lóerőről 280-ra emelték – ám ez csak Európában érvényes, mert Japánban például 304 lóerős lett az 1,6 literes, háromhengeres turbómotor.
A forgatónyomaték csúcsértéke 360-ról 390 Nm-re nőtt. Mellé változtattak a hajtásláncon, most már minden modell kap előre és hátra is önzáró differenciálművet, illetve a nyomatékelosztás nem csak előre beállított értékeket kínál, a pilóta Track módban küldhet többet előre vagy hátra. Felárért extra hűtő és az intercoolerre vizet permetező rendszer is kérhető – akár egy versenyautónál.
Megszokásból a motorral kezdünk: ennek teljesítményét 261 lóerőről 280-ra emelték – ám ez csak Európában érvényes, mert Japánban például 304 lóerős lett az 1,6 literes, háromhengeres turbómotor.
A forgatónyomaték csúcsértéke 360-ról 390 Nm-re nőtt. Mellé változtattak a hajtásláncon, most már minden modell kap előre és hátra is önzáró differenciálművet, illetve a nyomatékelosztás nem csak előre beállított értékeket kínál, a pilóta Track módban küldhet többet előre vagy hátra. Felárért extra hűtő és az intercoolerre vizet permetező rendszer is kérhető – akár egy versenyautónál.