A mérges kisautó és a hidrogénes csodakocsi.
Míg a kisautóknál maradnak a benzinmotornál, addig a SUV kategóriában már a hidrogénnél tart a Hyundai.
A Hyundai standján is pörög csodálatos, jövőbe mutató tanulmányautó, amiből persze ebben a formában semmi sem lesz. De szerencsére vannak igazi autók is, ilyen például a márka aprócska, városi kiskocsija, a teljesen megújult i10-es. A javában zajló elektromos átállás ezt a modellt egyáltalán nem érintette, csak hagyományos benzinmotorral készül, amely 67, 84 és 100 lóerős teljesítménnyel is kapható. Sőt, a két erősebb motorral igazán pofás, N-Line felszereltségű, sportos megjelenésű i10-es is készül.
Persze nem kell azt hinni, hogy a Hyundai tojik a környezetre, hiszen nem messze az i10-estől egy Nexót is kiállítottak, amely a jelenleg kapható három hidrogénhajtású modell – a Toyota Mirai, a Honda Clarity – közül talán a legjobb. Mind megjelenésben, mind teljesítményben. A hidrogénhajtású autók nulla károsanyag-kibocsátás mellett olyat is tudnak, amit az elektromos, akkumulátoros autók jó ideig, vagy talán sosem tudnak majd: 5 perc alatt feltölthető, amivel 666 kilométert lehet autózni.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/frankfurti-autoszalon/2019/10/08/a-merges-kisauto-es-a-hidrogenes-csodakocsi/
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/frankfurti-autoszalon/2019/10/08/a-merges-kisauto-es-a-hidrogenes-csodakocsi/