Amikor az autógyártók bemutatnak egy tanulmányautót, rendszerint lehet sejteni, hogy egy leendő szériamodell előfutárának vagy színtiszta esztétikai ujjgyakorlatnak, gondolatébresztő kísérletnek szánták-e azt.
A Hyundai esetében nem ilyen egyértelmű a dolog: az elmúlt években többször is kiderült – leginkább az Ioniq modellcsalád tagjainál, de a Tucson is jó példa erre –, hogy szokatlan magabiztossággal térnek le a szakma kitaposott ösvényeiről, és nem félnek ténylegesen újat, előzmények nélkülit alkotni. Ha nem így volna, soha nem valósult volna meg az Ioniq 6, de valójában a Kona és a vadonatúj Nexo is túlmutat minden konvención.
A Hyundai esetében nem ilyen egyértelmű a dolog: az elmúlt években többször is kiderült – leginkább az Ioniq modellcsalád tagjainál, de a Tucson is jó példa erre –, hogy szokatlan magabiztossággal térnek le a szakma kitaposott ösvényeiről, és nem félnek ténylegesen újat, előzmények nélkülit alkotni. Ha nem így volna, soha nem valósult volna meg az Ioniq 6, de valójában a Kona és a vadonatúj Nexo is túlmutat minden konvención.