Az i30 N sikeresnek bizonyult a Sport Auto szavazásán.
A Hyundai i30 N megvédte elsőségét a Sport Auto magazin olvasói szavazásán. A márka népszerű sportos kompakt modellje a második alkalommal nyerte el a Sport Auto havilap nagyrabecsült díját a „Kompakt import szériamodellek 35 ezer euro alatt” kategóriában.
„A Hyundai i30 N létezésének elsődleges célja a minél teljesebb vezetési élmény. Ez az első olyan nagyteljesítményű modellünk, amely a márka motorsport-tapasztalatait ülteti át a közútra.” – mondta Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketingért és termékekért felelős alelnöke.
„Amikor három évvel ezelőtt bevezettük az i30 N-t, a modell első száz példánya két nap alatt elfogyott Németországban, a sikertörténet pedig azóta is töretlenül folytatódik. A mostani, második Sport Auto díjunk a bizonyíték arra, hogy a mindennapokat lelkesítő vezetési élménnyel fűszerező koncepciónk tökéletesen egybevág vásárlóink elvárásaival.”
A Sport Auto díjakat az teszi különösen értékessé, hogy a magazin olvasói választják meg a győzteseket.
„Amikor három évvel ezelőtt bevezettük az i30 N-t, a modell első száz példánya két nap alatt elfogyott Németországban, a sikertörténet pedig azóta is töretlenül folytatódik. A mostani, második Sport Auto díjunk a bizonyíték arra, hogy a mindennapokat lelkesítő vezetési élménnyel fűszerező koncepciónk tökéletesen egybevág vásárlóink elvárásaival.”
A Sport Auto díjakat az teszi különösen értékessé, hogy a magazin olvasói választják meg a győzteseket.
Az opciós Performance csomaggal felszerelt Hyundai i30 N a szavazatok elsöprő 66 százalékát szerezte meg, és ezzel legendás, nagy hagyományokkal rendelkező ellenfeleket legyőzve bizonyult kategóriája egyértelmű győztesének.
A díjat 2020-ban huszonnyolcadik alkalommal osztották ki. Idén 230 sportautó volt versenyben, és közel 13 ezer olvasó adta le a voksát.
2021 tavaszától elérhető a sportos utódmodell
2017-es piaci bevezetése óta a Hyundai i30 N több mint 26 700 példányban talált gazdára Európában. A modell most megújult, és az átdolgozott változat hamarosan forgalomba kerül: az európai értékesítés 2021 elején veszi kezdetét.
A Hyundai i30 N formaterve a teljesítmény és az érzelmek jegyében újult meg. Stílusát széles hűtőmaszk, új LED-es fényszórók, V alakú nappali világítás, nagyméretű hátsó légterelő szárny, valamint új rajzolatú, 19 colos kovácsolt könnyűfém keréktárcsák jellemzik. Az utastér újdonságai a 10,25 colos érintőképernyős navigációs rendszer, valamint a megvilágított N logóval ellátott N Light ülések.
Az új i30 N Performance csomaggal felszerelt kivitelének négyhengeres turbómotorja az eddiginél is nagyobb teljesítményt (a korábbi 202 kW/275 LE helyett 206 kW/280 LE) és forgatónyomatékot (353 Nm helyett 392 Nm) kínál. Ez nem csupán optimális gázreakciókat, de jobb gyorsítóképességet is eredményez. A modell legújabb kivitele 5,9 mp alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, azaz 0,2 másodperccel fürgébb.
A sportos hangolású, kétliteres benzinmotor hatfokozatú kézi (6MT) vagy újonnan kifejlesztett, nyolcfokozatú duplakuplungos (N DCT) sebességváltóval társítható. A hatfokozatú kézi sebességváltóval szerelt, alapkivitelű új i30 N legnagyobb teljesítménye 250 LE, maximális forgatónyomatéka 353 Nm. A továbbfejlesztett i30 N kínálatát olyan új Hyundai SmartSense aktív biztonsági és vezetőtámogató funkciók teszik teljessé, mint a sávkövető asszisztens vagy az aktív holttér-támogatás.
A díjat 2020-ban huszonnyolcadik alkalommal osztották ki. Idén 230 sportautó volt versenyben, és közel 13 ezer olvasó adta le a voksát.
2021 tavaszától elérhető a sportos utódmodell
2017-es piaci bevezetése óta a Hyundai i30 N több mint 26 700 példányban talált gazdára Európában. A modell most megújult, és az átdolgozott változat hamarosan forgalomba kerül: az európai értékesítés 2021 elején veszi kezdetét.
A Hyundai i30 N formaterve a teljesítmény és az érzelmek jegyében újult meg. Stílusát széles hűtőmaszk, új LED-es fényszórók, V alakú nappali világítás, nagyméretű hátsó légterelő szárny, valamint új rajzolatú, 19 colos kovácsolt könnyűfém keréktárcsák jellemzik. Az utastér újdonságai a 10,25 colos érintőképernyős navigációs rendszer, valamint a megvilágított N logóval ellátott N Light ülések.
Az új i30 N Performance csomaggal felszerelt kivitelének négyhengeres turbómotorja az eddiginél is nagyobb teljesítményt (a korábbi 202 kW/275 LE helyett 206 kW/280 LE) és forgatónyomatékot (353 Nm helyett 392 Nm) kínál. Ez nem csupán optimális gázreakciókat, de jobb gyorsítóképességet is eredményez. A modell legújabb kivitele 5,9 mp alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, azaz 0,2 másodperccel fürgébb.
A sportos hangolású, kétliteres benzinmotor hatfokozatú kézi (6MT) vagy újonnan kifejlesztett, nyolcfokozatú duplakuplungos (N DCT) sebességváltóval társítható. A hatfokozatú kézi sebességváltóval szerelt, alapkivitelű új i30 N legnagyobb teljesítménye 250 LE, maximális forgatónyomatéka 353 Nm. A továbbfejlesztett i30 N kínálatát olyan új Hyundai SmartSense aktív biztonsági és vezetőtámogató funkciók teszik teljessé, mint a sávkövető asszisztens vagy az aktív holttér-támogatás.