Valóra váltja a rémálmokat a Dacia

Valóra váltja a rémálmokat a Dacia

hirdetés
Legstresszesebb autós élményeikről faggatta brit vásárlóit a Dacia, majd különleges tesztvezetést szervezett, ahol ezeket a zsibbasztó szituációkat próbálhatták ki az érdeklődők.
A legjobb tanács, amit új autó vásárlása előtt kaphatunk, hogy próbáljuk ki a kocsit, mielőtt döntenénk. Pedig egy rövid tesztvezetés nem adhatja vissza azokat a helyzeteket, amelyekkel nap mint nap találkozni fogunk új autónk volánja mögött. Ezek között lesznek kellemesek, és olyanok is, amelyekbe majd’ beleőszülünk – ez utóbbiakról kérdezte ügyfeleit a Dacia brit importőre.

Persze mindenkinek mást jelent a stressz. Egyesek már egy komolyabb esőtől vagy havazástól is megrettennek, de a többséget a veszekedés (barátok vagy gyerekek), a tehetetlenség (csecsemő sír a hordozóban, terhes nőt szállítunk a szülészetre, rosszul lesz a gyerek a kocsiban) vagy a vezetésbe belekotnyeleskedő utas hozza ki a sodrából.
A felsorolásból nem hiányoztak a családi nyaralás legszebb pillanatai (pisilnie kell a gyereknek, de most azonnal; tetőig pakolt kocsival kell manőverezni) sem, és persze az egész megkoronázásaként ott a helyzetek királya, amelyben a fentiek összes nyűgje előfordulhat: amikor a baráti társaság görbe estét csap, és csak mi nem iszunk, hogy aztán hajnalban biztonságban hazavihessük nem éppen józan barátainkat.
Ezek azok a helyzetek, amikor kibújik a szög a zsákból, amikor kiderül, hogy valójában milyen autót is vettünk – de ekkor már késő meggondolni magunkat. Ezért a Dacia megszervezte a rémálom-tesztvezetést: színészeket fogadtak fel, akik a fenti helyzetek bármelyikét hitelesen rekonstruálják, miközben a vevőjelölt ismerkedik az autóval.
Előjegyezhető mindenórás kismama, okostojás utas, kötekedő mitfárer, gyenge gyomrú kísérő, kapatos társaság – ha ezekkel boldogul a Dacia, akkor semmi nem hozza ki a sodrából a mindennapok során.

Az ötlet zseniális, bizonyára itthon is sokan kipróbálnák, ám sajnos egyetlen alkalomról van szó: frissen megnyitott londoni kereskedését népszerűsíti ezzel a nem mindennapi ötlettel a Dacia. A fiatalos felszabadultság és a korlátok nélküli kreativitás egyébként is jellemző a márkára: gondoljunk azokra a korábbi marketingötleteikre, amelyekről mi is beszámoltunk a CarNet olvasóinak, az elmaradt nyaralásért kárpótló autóparfümöktől kezdve az autót összesározó mosón át az ajándék meleg vizes palackig, amivel a prémiummárkák azon rossz szokásából űztek gúnyt, hogy felárért aktiválják autóik beépített szolgáltatásait.
De a tetősínbe integrált, így mindig kéznél lévő keresztlécek, az okostelefont kezelőfelületként és médialejátszóként alkalmazó infotainment-rendszer, vagy a Joggerhez kitalált kempingcsomag sem akármilyen ötlet – utóbbi segítségével korrekt franciaágyat építhetünk ki autónk utasterében.