Amikor a közlekedés szénsemlegesítéséről beszélünk, az átlagember ritkán tekint túl a személyautókon, pedig az áruszállítás, a munkavégzés legalább olyan fontos szerepet játszik a mobilitás tisztításában, sőt: sokak szerint a könnyű haszonjárművek világában sokkal korábban nyerhet teljes létjogosultságot és elfogadást az elektromos hajtástechnológia, mint a személyautóknál.
A Toyota persze mindig is azt vallotta, hogy az emissziócsökkentésnek nem az elektromos közlekedés az egyetlen, és még csak nem is feltétlenül a legjobb eszköze. Ezért foglalkozik a vállalat fenntartható (bio- vagy szintetikus) üzemanyagok fejlesztésével, ezért dolgozik a belső égésű motorok hidrogénüzemű átállításán, és persze ezért törekszik arra, hogy a hidrogén-üzemanyagcellás technológia (FCEV) egzotikus különlegességből valódi opcióvá fejlődhessen.
A Toyota persze mindig is azt vallotta, hogy az emissziócsökkentésnek nem az elektromos közlekedés az egyetlen, és még csak nem is feltétlenül a legjobb eszköze. Ezért foglalkozik a vállalat fenntartható (bio- vagy szintetikus) üzemanyagok fejlesztésével, ezért dolgozik a belső égésű motorok hidrogénüzemű átállításán, és persze ezért törekszik arra, hogy a hidrogén-üzemanyagcellás technológia (FCEV) egzotikus különlegességből valódi opcióvá fejlődhessen.