2025-től új értékesítési és karbantartási koncepciót vezet be európai piacain a Toyota Professional.
A fokozatosan megvalósuló új központok kifejezetten a haszonjármű-üzletág speciális adottságaihoz, az ügyfelek különleges elvárásaihoz optimalizált szolgáltatási egységek lesznek, amelyek már a vásárlási döntés meghozatalában is megalapozott, személyre szabott támogatást adnak majd az vásárlóknak.
A magyar ügyfelek számára nem lesz ismeretlen ez a koncepció, hiszen például a Toyota CarNet M5-nél már évek óta sikeresen működik egy ilyen központ; az itt szerzett tapasztalatok is hozzájárultak ahhoz, hogy a Toyota a szélesebb körű bevezetés mellett döntsön.
A fokozatosan megvalósuló új központok kifejezetten a haszonjármű-üzletág speciális adottságaihoz, az ügyfelek különleges elvárásaihoz optimalizált szolgáltatási egységek lesznek, amelyek már a vásárlási döntés meghozatalában is megalapozott, személyre szabott támogatást adnak majd az vásárlóknak.
A magyar ügyfelek számára nem lesz ismeretlen ez a koncepció, hiszen például a Toyota CarNet M5-nél már évek óta sikeresen működik egy ilyen központ; az itt szerzett tapasztalatok is hozzájárultak ahhoz, hogy a Toyota a szélesebb körű bevezetés mellett döntsön.