Hírek

Jean-Philippe Imparato, az Alfa Romeo új vezérigazgatója szeretné, ha a Giulia mellett egy nagyobb szedán is bekerülne a márka kínálatába. A hírek szerint erre 2025-ben lenne esély, egyelőre csak annyit tudni, hogy a vezérigazgató berendelte a modell designterveit.

Hamarosan bemutatkozik a Hyundai első valódi sport-szabadidőjárműve, a Kona N. A modellről cikkünk írásakor még vajmi keveset lehet tudni, az azonban biztos, hogy méltó lesz fivéreihez, a tüzes i30N és i20N utcai sportautókhoz.

2007-ben, még a Jeep Daimler-Chrysler korszaka alatt született meg a márka kompakt kategóriára szánt modellje, ami az idő előrehaladtával egyre népszerűbb lett a vásárlók körében. 2011-es ráncfelvarrása már a Chrysler LLC időszakában történt, ekkor a Grand Cherokee „kistestvérének” szánták, majd 2017-ben, már az Fiat-Chrysler égisze alatt újjászületett Compass hozta meg az igazán nagy áttörést.

1971 márciusában mutatták be, azaz idén 50 éves a 127-es Fiat. Olyan sikeres volt, hogy három évvel később már több mint egymillió darabot eladtak belőle.

A klasszikus, 1980-ban bemutatott Fiat Panda is elérte azt a kort, amikor már hobbiautónak is megvásárolják egy-egy szebb példányát, az igazán gyári állapotúért pedig akár egy új Panda árát is elkérik. A modellt elérte az elektromos átépítés divatja is, amely még kívánatosabbá tette.

A Hyundai Motor Company a mai napon egy világpremier során hivatalosan is bemutatta az új STARIA többcélú jármű (MPV) modellcsaládot, ezzel megteremtve a márka jövőbeli célirányosan fejlesztett típusainak üzleti modelljét.

Ismét új időszámítás kezdődik az immár 101 éves Suzuki életében. A célok az aktuális piaci és gazdasági környezethez igazodnak, az évszázados alapelv azonban nem változik.

Idén harmadszor választottak Toyota-modellt az év legkiválóbb újdonságának. A negyedik generációs Yaris sikere önmagában is elismerésre méltó, ám még teljesebb a dicsőség, ha az Év Autója-verseny korábbi díjazottjaival és dobogósaival együtt ünnepeljük a városi ferdehátút.

A világon mindössze két műhelyben készítik a Peugeot összes Rally4-es versenyautóját. Az egyik Budakeszin található, tulajdonosa és vezetője pedig Tagai Tamás, aki idestova másfél évtizede dolgozik együtt a márkával.

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely