Hírek

A Toyota globális premier keretében engedett bepillantást vadonatúj akkumulátoros elektromos hajtású modellcsaládjába.

Az ICERITAS ’Legjobb Vétel’ felmérése szerint a Toyota kínálja a piac legjobb ár-minőség arányú családi autóit.

Idén lesz harminchét éve, hogy a Nissan létrehozta önálló motorsportmárkáját, a Nismót. A döntés nem csak bajnoki címek tucatjait hozta a japán gyártónak, olyan közúti sportautóprogramot is megalapított, amelynek fénye minden Nissant beragyog.

Kevés világcég ragaszkodott olyan következetesen és olyan hosszan az arculatát meghatározó grafikai elemhez, mint a Peugeot. Persze nem véletlenül. Az oroszlán ugyanis több tetszetős emblémánál: egyszerre jelkép és célkitűzés. A frissen megújult logó kapcsán áttekintjük, az elmúlt két évszázadban milyen változásokon ment át a Peugeot címerállata.

Tíz év alatt sokat változott a magyarországi autóvásárlók ízlése, más jellegű és más hajtásmódú autók kapósak most, mint a közelmúltban. Cikkünk a magyar autópiac elmúlt 10 évét tekinti át. 

Nem túl erős, nem túl gyors, mégis évtizedek óta az egyik legjobb elérhető szórakozás négy keréken. Ez a Mazda MX-5, egy kultikus kétüléses roadster Japánból, ami egyre csak tökéletesebbé érett az idővel.

A Citroën 1961. április 24-én mutatta be a sajtónak az AMI 6-ot, amely az akkor felavatott, új rennes-i üzemben készült.

Harminchat hónapja zajlik a Ford úttörő kísérlete az Egyesült Államok egyik legforgalmasabb nagyvárosában. A program arra keresi a választ, hogy hogyan illeszkedhetnek bele mindennapi életünkbe az önvezető autók – technológiai és emberi szempontból egyaránt. 

Egyetlen autómárka sincs a világon, amelynek gyártmányaiból az év bármely pillanatában több körözne a világ versenypályáin, mint a Mazda. A japán márka motorsport-aktivitása nem új keletű, ráadásul jó pár világelsőség fűződik a nevéhez: lássuk, mit adott az autóversenyzés világának az elmúlt több mint fél évszázadban a Mazda!

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely