Hírek

A Horvát-rali első ízben szerepelt a rali-világbajnokság naptárában, a WRC2 világbajnoka, Mads Ostberg pedig gondoskodott arról, hogy ezen a történelmi eseményen a Citroën kerüljön a figyelem középpontjába.

A Dacia 2013 óta ápol szoros együttműködés három délkelet-európai állam hegyimentőivel. A szlovén, horvát és szerb hegyvidékeken emberek tucatjai köszönhetik életüket a terepképes crossovernek.

A CarNet M5 megnyitotta Magyarország első Toyota Haszongépjármű Centrumát, ahol a Toyota Professional szolgáltatások mellett az ország legnagyobb Toyota haszongépjármű készlete és az ügyfelek igényeire szabott egyéb szolgáltatások is várják.

1991-ben fél évszázados Csipkerózsika-álmából ébredt fel a magyar autógyártás, amikor a Suzuki hazánkat választotta ki első európai gyártóegységének helyszínéül. A Suzuki története egyben Magyarország története is – egyik sem lenne ugyanolyan a másik nélkül.

A frissen bemutatott C5 X emelt futóművével egyértelműen a szabadidőjárművekhez sorolja magát, ám neve és főleg karaktere alapján egy másik műfajban is otthon lehetne – egy olyanban, amelynek szó szerint hatalmas hagyományai vannak a Citroënnél.

Lassan százéves a négylevelű lóhere (a quadrifoglio verde), amit napjainkban csak az Alfa Romeo csúcsmodelljein, a Stelvio és a Giulia Quadrifoglio változatain láthatsz. De nem volt ez mindig így.

1990-ben, mikor az YJ gyártása még javában zajlott, a Chrysler Jeep- Truck Engineering Pre-Programjának keretein belül megkezdődött az utód fejlesztése. 1993-ban a TJ már gyakrolatilag készen állt arra, hogy bemutassák, de 32 hónapra befagyasztották a projektet. A 260 millió dolláros költségvetésből elkészült modellt végül 1996 januárjában mutatták be a Detroit Auto Show-n, már 1997-es modellként, ekkor kezdődött meg a Wrangler történelmének egy újabb fejezete.

Széles körű közvélemény-kutatást végzett az európai autósok körében a Nissan arról, hogy mi idegesíti őket a legjobban a volán mögött, illetve hogy mi az, ami valódi élménnyé tehet egy utazást. A felmérés eredményeiből mindannyian tanulhatunk.

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely