Hírek

A Wrangler immár több, mint 30 éve írja saját történelmét, és a hamarosan a márkakereskedésekbe is megérkező, egy, a terepjárózásban is teljesen új fejezetet nyitó Plug-in hibrid modell jó okot ad egy kis múltidézésre.

A Suzuki 1970-ben mutatta be első összkerékhajtású típusát. Az azóta eltelt öt évtized alatt innovatív, kiforrott AWD-s típusok sorát mutatta be a márka, közülük jó néhány fogalommá vált világszerte, így Európában is. Ezek közül emeljük most ki a legfontosabbakat.

A Peugeot egyetlen márkaként kettő díjat is nyert a Világ Év Női Autója díj idei szavazásán. Az autóiparban egyedülálló verseny zsűrijét kizárólag női szakújságírók alkotják, ám a szempontok minden előítéletre rácáfolnak.

Jövőre vadonatúj modellel folytatódik a Nissan X-Trail sikerszériája. A negyedik generációs típusról kevés, ám annál izgalmasabb dolgot árult el a Nissan; amíg a többi részletre is fény nem derül, érdemes áttekinteni a márka XXI. századi jelenlétét meghatározó típus történetét.

Három kerék, harminc-valahány köbcenti, és 30 kilométer/óra végsebesség: minden idők legextrémebb Mazda tanulmányautója igazi mérnöki bravúr volt. Noha soha nem került sorozatgyártásba, fontos epizódnak bizonyult az autógyártó történetében.

Egyetlen autógyártó sem épít és ad el annyi színpompás autót a világon, mint a Renault. A vállalat tudatosan kerüli az unalmast, és keresi az önkifejezés újabbnál újabb módjait. A vidám esztétika filozófiája egy közel hetven évvel ezelőtti találkozással kezdődött.

Ha takarékos és tiszta hajtásláncról esik szó, manapság mindenki a hibridekre gondol. Pedig létezik egy másik, költséghatékony és könnyen kezelhető megoldás, amelyről mostanában mintha mindenki megfeledkezett volna – kivéve a Daciát.

A 3D nyomtatás mostanra forradalmasított szinte minden iparágat, és még hatalmas távlatok állnak a technológia előtt. A Ford azonban már arra is rájött, hogyan tehetné környezetbarátabbá az innovatív eljárást.

Jelentős üzemanyag-megtakarítást, illetve nagyobb raksúlyt tesz lehetővé a fuvarozók számára egyúj magyar fejlesztés, amely a győri CarNet Riegler Kft-hez köthető. A 3,5 tonna alatti kishaszonjárművekre építhető, emelhető ponyvás felépítmény ötlete Riegler Antaltól származik. Az ilyen felépítménnyel szerelt járművek sorozatgyártását a nyár elejére tervezik. 

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely