Hírek

Bár a Wrangler sikere a 2018-as hazai bevezetése óta töretlen, a 21-es modellév újdonságaival sikerült még feljebb tenni a lécet.

Az európai piacon friss újdonságként debütál a Toyota hétszemélyes óriása, a negyedik generációs Highlander. Mesés térkínálata mellé meglepően alacsony fogyasztással kecsegtető hibrid hajtásláncot kínál, és a japánok annyira bíznak ebben a konstrukcióban, hogy más motorral nem is kínálják a típust.

Merész, szembeötlő formavilágával az Aygo mindig is népszerű volt az A-szegmensben, és vezeti a kategória értékesítéseit.

Egy Renault Clio és egy Renault 5-ös is szerepelt annak az aukciónak a katalógusában, amelyet a francia fővárosban rendeztek február elején. Az autók teljesen alkalmatlanok a hétköznapi közlekedésre, mégis jutányosnak tekinthető az az egyébként csillagászati ár, ami kifizettek értük – mindjárt el is mondjuk, miért.

Két teljes értékű családi típussal bővült a közelmúltban a Suzuki európai kínálata. A Swace és az Across emlékezetes elődmodellek hagyományait folytatják.

Az új generációs Nissan Qashqai elődeinek bevált formátumát követi, jó néhány megoldása azonban már-már forradalmi. Ezeket vesszük most sorra.

Ha a Mazda nevet halljuk, elsősorban különleges motortechnológiákra, légiesen elegáns formatervekre és élvezetes vezethetőségre asszociálunk. Pedig a márka kisautói is diadalmas karriert futottak be.

A Peugeot 1969-ben mutatta be első modern alsó-középkategóriás autóját, bár a fogalom akkor még nem létezett. Annál inkább létező ma ennek a több mint fél évszázados történetnek a legújabb fejezete. Lássuk, hogyan jutottak a Peugeot családi autói egyről a kettőre – azaz 304-ről a 308-ra!

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely