Amikor az Alpine 2017-ben bemutatta az A110-est, mindenki diplomatikusan kerülte a kérdést: egyautós márka marad-e a cég, vagy idővel bővítik a portfóliót? Senki nem akarta elrontani az örömöt, hogy egy ilyen nagy hagyományokkal rendelkező márka visszatért, és ott folytatja, ahol bő két évtizeddel korábban abbahagyta: a saját feltételei szerint, a maga útját járva, kizárólag a saját meggyőződését követve épít hiteles sportautót.
Aztán néhány éve felgyorsultak az események az Alpine körül: bár a háttérben már korábban is folytak fejlesztések, az Álomgarázs névre keresztelt, jövőbeli modellpaletta 2021-es meghirdetése a reflektorfénybe helyezte ezeket az elképzeléseket. Azóta menetrend szerint érkeztek meg az eredetileg beharangozott fejlesztések – az A290, majd az A390 –, a további tervekről azonban egyelőre kevés információt tett közzé a cég.
Aztán néhány éve felgyorsultak az események az Alpine körül: bár a háttérben már korábban is folytak fejlesztések, az Álomgarázs névre keresztelt, jövőbeli modellpaletta 2021-es meghirdetése a reflektorfénybe helyezte ezeket az elképzeléseket. Azóta menetrend szerint érkeztek meg az eredetileg beharangozott fejlesztések – az A290, majd az A390 –, a további tervekről azonban egyelőre kevés információt tett közzé a cég.