Amikor 2024 őszén, a Párizsi Autószalonon bemutatkozott az Alpine A390_β tanulmányautó, megosztotta a látogató közönséget: futurisztikus megoldásaival inkább tűnt egy távoli álom előrevetülésének, mint egy pár hónapon belül piacra kerülő, új sportautó előfutárának.
Idén május utolsó napjaiban aztán megérkezett a szériaérett A390, és a kétkedést felváltotta az eufória. A sorozatgyártású modell 85 százalékban megegyezik az eredeti koncepciójárművel – amiben pedig nem (elvetették például a hátrafelé nyíló hátsó oldalajtókat), attól csak célszerűbb és élhetőbb lett.
Idén május utolsó napjaiban aztán megérkezett a szériaérett A390, és a kétkedést felváltotta az eufória. A sorozatgyártású modell 85 százalékban megegyezik az eredeti koncepciójárművel – amiben pedig nem (elvetették például a hátrafelé nyíló hátsó oldalajtókat), attól csak célszerűbb és élhetőbb lett.