Kevés autógyártó tett tanúbizonyságot olyan sokoldalúságról, mint a Mazda. A japán márka történetében jóformán mindennel találkozhatunk, az impozáns nagyautóktól (Mazda Xedos 9) kezdve a sportkocsikon (RX és MX szériák) át a rendkívül átgondolt buszlimuzinokig (Mazda 5, MPV.)
Az utóbbi másfél évtizedben egyszerűbbé váltak a piaci igények, egy formás szabadidőjárművel minden igényt ki lehet elégíteni, a Mazdának pedig minden méretben és minőségben van ilyenje, az elektromos MX-30-tól kezdve a valószínűtlenül komplett CX-30-on és a kiforrott CX-5-ön át egészen az impozáns CX-60-ig.
Az ember azonban természeténél fogva telhetetlen: amikor a jelen minden vágyát kielégíti, elkezd a múlt erényei után sóvárogni.
Az utóbbi másfél évtizedben egyszerűbbé váltak a piaci igények, egy formás szabadidőjárművel minden igényt ki lehet elégíteni, a Mazdának pedig minden méretben és minőségben van ilyenje, az elektromos MX-30-tól kezdve a valószínűtlenül komplett CX-30-on és a kiforrott CX-5-ön át egészen az impozáns CX-60-ig.
Az ember azonban természeténél fogva telhetetlen: amikor a jelen minden vágyát kielégíti, elkezd a múlt erényei után sóvárogni.