1970-ben egy japán fiatalember érkezett Amerikába. Annyira szegény volt, hogy egy rokonának a teherhajójára kéredzkedett fel, de eltökélt volt, hogy az USA-ban építse karrierjét, amelynek egyébként nem sok köze volt korábbi mérnöki tanulmányaihoz, amelyeket félbe kellett hagynia. Formatervezéssel akart foglalkozni, noha korábban soha nem rajzolt, de fiatal korában mély benyomást tettek rá a szülőhazájába beáramló importautók, valamint ezek japán gyártók által épített másai.
Ez nem akadályozta meg abban, hogy rövid időn belül rendkívül keresetté váljon szakmai körökben. Először egy helyi márkánál kezdett dolgozni, majd Ausztráliába, végül Európába szólították a megbízások. 1983 terén tért vissza az USA-ba, hogy a tervezői csapat vezetőjeként csatlakozzon a Mazda észak-amerikai tevékenységeihez.
Ez nem akadályozta meg abban, hogy rövid időn belül rendkívül keresetté váljon szakmai körökben. Először egy helyi márkánál kezdett dolgozni, majd Ausztráliába, végül Európába szólították a megbízások. 1983 terén tért vissza az USA-ba, hogy a tervezői csapat vezetőjeként csatlakozzon a Mazda észak-amerikai tevékenységeihez.