Hírek

A Toyotánál az autók tervezése során a legmodernebb technológiák mellett a hagyományos kézműves értékek is kulcsszerephez jutnak. Eto Kazusi közel harminc éve dolgozik a két terület mezsgyéjén, méghozzá olyan munkakörben, amelyről gyermekkorunkban mindannyian álmodtunk.

Mi sem bizonyítja jobban a Dacia legendává vált szabadidőjárművének a sikerét, mint hogy bevezetése óta a világ közel hatvan országában több mint kétmillió példányban talált gazdára.

A Toyota Yaris Cross nagyobb méretben tudja mindazt, amiért szerettük a Yarist. Növekedése ellenére megmaradt jól kezelhető, alacsony fogyasztású autónak, immáron divatos crossover formában, egy különleges extrával.

A Dokker, a Lodgy és a Logan kombi közös utódaként érkezik a Jogger, a Dacia új aduásza. Divatos külseje bődületes belső teret és átgondolt megoldásokat rejt – nem csak papíron, de a valóságban is, legalábbis erről tanúskodnak Európa szakújságíróinak első benyomásai.

Az új hibrid modellváltozatok márciusi piaci bevezetése izgalmas belépési pontot jelent azon új tulajdonosok számára, akik először vásárolnak Jeepet, ráadásul hibrid hajtáslánccal. Az új modellek ahhoz a sikeres plug-in hibrid 4xe modellszériához csatlakoznak, amely jelenleg a márka európai összeladásainak több, mint 25 százalékát teszi ki. A 4xe modellek egyes piacokon, például Franciaországban több, mint 50 százalékkal részesedtek a márka eladásaiból, míg Olaszországban, a márka legnagyobb európai piacán, a Jeep vezette a könnyű elektromos járművek (beleértve az akkumulátoros és plug-in hibrid járműveket) eladásait.

Már Magyarországon is rendelhető a Dacia új slágermodellje, az akár hétszemélyes, alsó-középkategóriás szabadidőjármű. A Jogger azonban nem csak hatalmas belső terével, divatos megjelenésével és elképesztően kedvező árával csábít, hanem különlegesen átgondolt megoldásaival is.

1994 - 2025 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely