Kevés kiszámíthatóbb járműtípus létezik a pick-upoknál: van egy adott hosszúság, melyen különböző arányokban osztozhatnak az utasok és a rakomány. Vegyük például a jelenlegi Ford Rangert: a 327 centiméteres tengelytávon nyugvó kisteherautó kapható dupla fülkés kivitelben, másfél méteres platóval, vagy nyújtott fülkével, amely esetben 1,8 méternyi hosszúságú rakodófelülettel gazdálkodhat az ügyfél. Ha ezek az arányok nem felelnek meg, akkor független felépítmény-készítő műhelyek tucatjai állnak az ügyfelek rendelkezésére Európa-szerte, készen arra, hogy megépítsék az igényeknek megfelelő haszonjárművet.
Ezen piaci szereplők egyike a hollandiai Veth Automotive, amelyet eredetileg 1840-ben(!) alapítottak hintóépítő műhelyként, majd a második világháborút követően nyergelt át a haszonjárművek átépítésére.
Ezen piaci szereplők egyike a hollandiai Veth Automotive, amelyet eredetileg 1840-ben(!) alapítottak hintóépítő műhelyként, majd a második világháborút követően nyergelt át a haszonjárművek átépítésére.