Több mint húszéves története során a Focus ST mindig is sportos közúti modellként szerepelt a Ford palettáján. Most azonban gondoltak egy merészet a Ford Performance mérnökei, és olyan elemekkel szerelték fel a kínálat csúcsmodelljét, amelyekkel akár versenypályára is magabiztosan merészkedhetnek a vásárlók.
Ebben kulcsszerepet játszik az az állítható rugóstag, amelyet a neves KW Automotive szállít a Ford Performance számára. A Nürburgringen behangolt futómű további 10 mm-es ültetést kapott az alapkivitelű Focus ST-éhez képest, ám ez csak a kiindulási alap, a pilóta 20 mm-es tartományban szabadon állíthatja a futóművet. A rugók több mint 50 százalékkal feszesebbek, mint a mezei ST modellnél, ám ez semmi a lengéscsillapítókhoz képest, amelyeknél a berugózási csillapítás tizenkettő, a kirugózás tizenhat fokozatban állítható.
Ebben kulcsszerepet játszik az az állítható rugóstag, amelyet a neves KW Automotive szállít a Ford Performance számára. A Nürburgringen behangolt futómű további 10 mm-es ültetést kapott az alapkivitelű Focus ST-éhez képest, ám ez csak a kiindulási alap, a pilóta 20 mm-es tartományban szabadon állíthatja a futóművet. A rugók több mint 50 százalékkal feszesebbek, mint a mezei ST modellnél, ám ez semmi a lengéscsillapítókhoz képest, amelyeknél a berugózási csillapítás tizenkettő, a kirugózás tizenhat fokozatban állítható.