Jó munkát végeztek a Ford mérnökei és marketingesei: autós körökben a Raptor szóról ma már mindenkinek a kifejezetten sportos hangolású pick-upok és terepjárók jutnak eszébe. Innen is van azonban feljebb, gondolta a márka sportrészlege, a Ford Performance, és hagyományos partnerükkel, az M-Sporttal közösen megépítették a Ford Raptor T1+ versenyautót.
A Ford 2024-ben első ízben indított hivatalos gyári csapatot a Dakar-ralin. Azt az autót az M-Sport építette. Az előző generációs, globális Ford Ranger alapjaira épülő T1+ géposztályú (azaz a legjobbak között versenyző) versenyautót 3,5 literes, V6-os EcoBoost motor hajtotta, az 500 literes üzemanyagtartályból táplálkozó blokk legnagyobb teljesítménye meghaladta a 400 lóerőt, a legnagyobb rugóút 350 mm volt, a féktárcsák 355 mm-esek, a térhálós acél csővázra szénszálas kompozit elemeket szereltek.
A Ford 2024-ben első ízben indított hivatalos gyári csapatot a Dakar-ralin. Azt az autót az M-Sport építette. Az előző generációs, globális Ford Ranger alapjaira épülő T1+ géposztályú (azaz a legjobbak között versenyző) versenyautót 3,5 literes, V6-os EcoBoost motor hajtotta, az 500 literes üzemanyagtartályból táplálkozó blokk legnagyobb teljesítménye meghaladta a 400 lóerőt, a legnagyobb rugóút 350 mm volt, a féktárcsák 355 mm-esek, a térhálós acél csővázra szénszálas kompozit elemeket szereltek.