Kevés autómárka dicsekedhet olyan következetes eredményességgel, mint a Dacia. A két évtizede, kifejezetten árérzékeny vevők számára megálmodott brand összes típusa beváltotta a hozzája fűzött reményt, bebizonyítva, hogy a megfizethető minőség fogalma nem illúzió, hanem nagyon is megvalósítható, ha nyitottan és őszintén állunk a feladathoz.
Ennek köszönhetően a Dacia mostanra elkezdett kilépni az általa tudatosan vállalt skatulyából. Cikkünk írásakor a Sandero a legjobb úton van afelé, hogy Európa legnagyobb számban eladott új autójaként zárja 2024-et, a Duster, a Spring és a Jogger (hogy csak a márka krémjét említsük) pedig rendre eredményesen teljesítenek a különböző európai szakfolyóiratok által kiírt év autója szavazásokon.
Ennek köszönhetően a Dacia mostanra elkezdett kilépni az általa tudatosan vállalt skatulyából. Cikkünk írásakor a Sandero a legjobb úton van afelé, hogy Európa legnagyobb számban eladott új autójaként zárja 2024-et, a Duster, a Spring és a Jogger (hogy csak a márka krémjét említsük) pedig rendre eredményesen teljesítenek a különböző európai szakfolyóiratok által kiírt év autója szavazásokon.