A Dacia lendületben van, mondhatni sikerszériát él meg a Renault-csoporthoz tartozó márka: 2024-ben a Sandero volt a legkelendőbb új autó az Európai Unió piacain 268 ezer eladott darabbal, de a Duster is befért az első tízbe: kilencedik lett a maga 175 ezres eladási számával a JATO Dynamics iparági elemzése szerint.
Tehát gőzerővel nyomul a Dacia, van igény a jó ár-érték arányt képviselő, praktikus, sallangmentes típusokra. A márka döntéshozói pedig szemfüles módon észrevették, hogy sokak számára egy „Duster XXL" verzió lenne a legjobb megoldás – ugyanaz a koncepció, csak egy számmal nagyobb méretben.
Így született meg a sűrűbb konkurenciával farkasszemet néző Dacia Bigster, amely nagyobb utastérrel hozza a Duster értékeit, azonos hajtáslánccal és technikai alapokkal.
Tehát gőzerővel nyomul a Dacia, van igény a jó ár-érték arányt képviselő, praktikus, sallangmentes típusokra. A márka döntéshozói pedig szemfüles módon észrevették, hogy sokak számára egy „Duster XXL" verzió lenne a legjobb megoldás – ugyanaz a koncepció, csak egy számmal nagyobb méretben.
Így született meg a sűrűbb konkurenciával farkasszemet néző Dacia Bigster, amely nagyobb utastérrel hozza a Duster értékeit, azonos hajtáslánccal és technikai alapokkal.