dacia-sandero

Négyszeres bajnok a Dacia

hirdetés
Tavalyi sikerét megismételve idén is a Dacia Németország legjobb ár/érték arányú autómárkája, derült ki az Auto Bild magazin olvasói szavazásán. A harminchét gyártó piaci teljesítményét értékelő felmérésen megbízhatóságával és megfizethetőségével szerzett magának jó pontokat a márka.
Az összesített győzelmet három típusának kategóriaelsőségével vívta ki magának a Dacia. Gyártmányai a városi kisautók, a városi szabadidőjárművek, illetve a kompakt kombik között egyaránt a legtöbbet kínálták a vételár arányában. A prímet változatlanul a Dacia Sandero viszi: a német újautó-piac legolcsóbb típusaként eleve jó pozícióban van az ár/érték bajnokság megnyerésére, ám a kisautó tervezői nem érték be ennyivel. Modern, tetszetős formavilággal, valamint a kortárs vásárlók minden igényét kielégítő felszereltséggel szerez magának híveket.
A Dacia Duster a városi szabadidőjárművek kategóriájának régi szereplőjeként is derekasan állja az újoncok támadásait. Népszerűségét robusztus megjelenésével, ezerszer bizonyított terepalkalmasságával és az új kiadásban kifejezetten modern hatású elsődleges kezelőfelülettel alapozza meg; ajánlatát pedig kedvező ár teszi ellenállhatatlanná. A vadonatúj Dacia Jogger, a márka csinos hétüléses típusa a crossoverek, a buszlimuzinok és a kombik metszetében elhelyezkedve szerez magának egyszerre több kategóriából is híveket. Ezúttal a kompakt kombik mezőnyében nyerte el a szolgáltatások egységnyi euróra vetített minőségéért járó kitüntetést.
Ezek után nem véletlen, hogy a Dacia oly sok európai piachoz hasonlóan Németországban is rendkívül keresett. A privát vásárlók körében a szomszédos Franciaországhoz hasonlóan itt is a Dacia – pontosabban annak húzómodellje, a Sandero – vezeti az eladásokat. A modellváltás után valósággal szárnyra kapott a márka városi kisautója: 2022 első hónapjaiban több mint megháromszorozta (335%) eladásait, miközben a Dacia összességében több mint kétszer annyi autót (216%) értékesített Európa legnagyobb piacán, mint egy évvel korábban. Ami pedig a jövőt illeti, a Jogger csak most gyújtja be a rakétáit, így bízvást állíthatjuk, hogy az év hátralévő részében egymás után fognak megdőlni a márka eladási rekordjai – nemcsak Németországban, de Európa többi piacán is.