Vallomással tartozunk olvasóinknak: időnként bajban vagyunk, amikor a Daciáról kell hírt írnunk. Viszonylag fiatal és abszolút költséghatékony autómárka lévén termékeik nem jelennek meg proccos árveréseken, a motorsportban sem aktív a márka (bár ez hamarosan változni fog, és ígérjük, részletesen beszámolunk róla.)
Az egyetlen kiszámítható dolog a Daciával kapcsolatban, hogy kiszámítható: akárhány ügyfél-elégedettségi, minőségi, értéktartási és hasonló felmérésen vagy szavazáson vesz részt, az élmezőnyben, de inkább az első helyen végez legalább egy típusával. Egy idő után persze a legnagyszerűbb hír is unalmassá válik – mégis, hányszor lehet annak örülni, hogy a választott márkánk a legmegbízhatóbb, legjobb ár-érték arányú gyártmányok közé tartozik?
Az egyetlen kiszámítható dolog a Daciával kapcsolatban, hogy kiszámítható: akárhány ügyfél-elégedettségi, minőségi, értéktartási és hasonló felmérésen vagy szavazáson vesz részt, az élmezőnyben, de inkább az első helyen végez legalább egy típusával. Egy idő után persze a legnagyszerűbb hír is unalmassá válik – mégis, hányszor lehet annak örülni, hogy a választott márkánk a legmegbízhatóbb, legjobb ár-érték arányú gyártmányok közé tartozik?