Alpine-kék, mélykék, viharszürke, homoktövis-narancs, Merkúr-ezüst – ezeket a színeket az Alpine A110 kínálatából szemezgettük. Beszédes elnevezésük nyomán akkor is megjelennek lelki szemeink előtt a kérdéses árnyalatok, ha még soha nem láttuk azokat. A karakteres színek meghatározzák az autók személyiségét: felerősítik, vagy éppen lágyabbá teszik azokat. Hozzátesznek, elvesznek. A szín átalakítja a dolgokat. Ha tehát egy tetszőleges tárgyat nyers valójában szeretnénk megfigyelni, befolyásoktól mentesen kiismerni, ki kell emelnünk a képletből a színeket. Pontosan ezt teszi Mathieu Cesar fotográfus, aki fekete-fehér portréfotóival robbant be a fényképészet világába néhány évvel ezelőtt. Színek helyett fényekkel és árnyékokkal teremt hangulatokat, ezáltal szoborszerűséget kölcsönözve képei tárgyának. Azok valósággal kilépnek a kétdimenziós síkból, ami élettel és dinamizmussal tölti meg őket.
Mivel pedig Mathieu Cesar, amióta az eszét tudja, rajong az autókért, örömmel mondott igen az Alpine felkérésére, hogy alkossa meg a kedvére való A110 kupét – mármint nem úgy, hogy konfigurálja, 252 vagy 300 lóerős kivitelben, 4,5 vagy 4,2 másodperces gyorsulással kéri-e a középmotoros sportautót –, hanem hogy teremtse meg azt az autót, amely az életben pont úgy néz ki, ahogy ő fényképein ábrázolná azt.
Mivel pedig Mathieu Cesar, amióta az eszét tudja, rajong az autókért, örömmel mondott igen az Alpine felkérésére, hogy alkossa meg a kedvére való A110 kupét – mármint nem úgy, hogy konfigurálja, 252 vagy 300 lóerős kivitelben, 4,5 vagy 4,2 másodperces gyorsulással kéri-e a középmotoros sportautót –, hanem hogy teremtse meg azt az autót, amely az életben pont úgy néz ki, ahogy ő fényképein ábrázolná azt.