A 2025-ös modellévre három fontos Toyota személyautó is változásokon esik át – inkább kisebbeken, mint nagyobbakon.
A Yaris és a Yaris Cross mellett a Corolla is módosul.
A Yaris és a Yaris Cross mellett a Corolla is módosul.
Amikor arról beszélünk, hogy felgyorsult a világ, hogy az emberek egyre rövidebb ideig képesek összpontosítani a figyelmüket, hogy az igény szerinti digitális tartalomszolgáltatások korában sokkal hamarabb ununk rá értékeinkre, egy olyan jelenséget írunk le, amely az élet minden területére, így az autóiparra is hatással van.
Vegyük például a Toyotát, amely 2023-ban jelentős modellfrissítésre küldte a Corolla családot, 2024-ben pedig átdolgozta a Yarist, illetve a Yaris Crosst.
A márka palettájának ezen kulcsfontosságú darabjai másfél, illetve fél éve vannak közöttünk, azonban máris újabb aktualizáláson esnek át, hogy lépést tartsanak a közönség folyamatosan változó ízlésével és igényeivel.
Vegyük például a Toyotát, amely 2023-ban jelentős modellfrissítésre küldte a Corolla családot, 2024-ben pedig átdolgozta a Yarist, illetve a Yaris Crosst.
A márka palettájának ezen kulcsfontosságú darabjai másfél, illetve fél éve vannak közöttünk, azonban máris újabb aktualizáláson esnek át, hogy lépést tartsanak a közönség folyamatosan változó ízlésével és igényeivel.
A Yaris és a Yaris Cross esetében ténylegesen csak hónapok teltek el az érdemi modellfrissítés óta, ezért a Toyota itt önmérsékletet gyakorolt, és új karosszériaszínek bevezetésére korlátozta a változtatásokat. Az alapkivitelek palettáján a kékeszöld Forest Green tónus bővíti a választékot, míg a GR Sport verziók mindkét modell esetében egy exkluzív fémszürke szín, a Storm Grey került fel a lehetőségek közé. Szintén a GR Sport változatok újdonsága az első ülések fejtámaszába préselt (nem hímzett) GR-logó.
Ennél szélesebb körűek az utoljára másfél éve megújult Corolla család (ötajtós, szedán és Touring Sport kombi) módosításai. A sort itt is egy új karosszériaszín: a Metal Oxide nyitja, amely a szedánhoz egy- vagy kéttónusú kivitelben, az ötajtós és kombi verzióhoz kizárólag fekete tetőlemezzel együtt érhető el. Újdonság a korábbi fényezett tükörházborítást kiváltó fényes fekete panel, valamint a gazdagabb felszereltségi szintekhez kínált 17 colos, kéttónusú keréktárcsa.
Az utastérbe is jut újdonság: a vadonatúj C-HR után itt is megjelenik a kiváló minőségű szintetikus bőrből készült kormánykerék és váltógomb, illetve felszereltségi szinttől függően elérhető egy újrahasznosított szövetanyagból készített, tetszetős és tartós új üléskárpit-opció. A korábban megismert hajtásláncopciók, infotainment-rendszerek és vezetőtámogató funkciók nem változnak.
A Yaris és a Yaris Cross az 1,5 literes full hibrid egység 116 és 130 lóerős kiviteleiben rendelhető (a Yaris Cross akár összkerékhajtással is.) A Corolla esetében az 1,8 literes, 140 lóerős hibrid az összes karosszériaváltozathoz választható; a kétliteres, 196 lóerős hibrid a Touring Sports kombi és az ötajtós ferdehátú esetében opció, míg a szedán 125 lóerős, másfél literes benzinmotorral is elérhető. A megújult Toyota-modellek értékesítése már 2025 első negyedévében megkezdődik.






