Vannak helyzetek, amikor úgy teljesedhetünk ki igazán, ha lemondunk álmainkról. Nem, ez a gondolat nem egy szirupos novellából származik, hanem a Renault-csoport felelős döntéshozóitól.
Igaz, ők nem pontosan ezekkel a szavakkal fogalmaztak, amikor a konszern autonóm mobilitási stratégiájáról nyilatkoztak, de a lényeg ugyanaz: a fejlődésnek csak akkor van valóban értelme, ha az abból létrejövő termék vagy szolgáltatás a társadalom lehető legszélesebb rétegei számára tényleges gyakorlati hasznot képvisel, megfizethető és széles körben elérhető.
Igaz, ők nem pontosan ezekkel a szavakkal fogalmaztak, amikor a konszern autonóm mobilitási stratégiájáról nyilatkoztak, de a lényeg ugyanaz: a fejlődésnek csak akkor van valóban értelme, ha az abból létrejövő termék vagy szolgáltatás a társadalom lehető legszélesebb rétegei számára tényleges gyakorlati hasznot képvisel, megfizethető és széles körben elérhető.