Háromszáz lóerő: a Renault-nak soha nem volt még ennél erősebb közúti modellje, a szélsőségesen sportos ferdehátú Mégane R.S. utolsó szériái is csak ideáig merészkedtek, de nem lépték át a bűvös határt. Most a Rafale középkategóriás terepkupé emelkedett erre a szintre, méghozzá egy rendkívül észszerű és ötletes fejlesztési folyamat végső(?) fázisaként.
A hajtáslánc alapjait ugyanis az a 200 lóerős full hibrid konfiguráció adja, amivel a Rafale tavaly nyáron bemutatkozott – igaz, nem teljesen változatlan formában. A háromhengeres, 1,2 literes benzinmotor teljesítményét 130-ról 150 lóerőre emelték, maximális forgatónyomatéka 205 helyett 230 Nm.
A hajtáslánc alapjait ugyanis az a 200 lóerős full hibrid konfiguráció adja, amivel a Rafale tavaly nyáron bemutatkozott – igaz, nem teljesen változatlan formában. A háromhengeres, 1,2 literes benzinmotor teljesítményét 130-ról 150 lóerőre emelték, maximális forgatónyomatéka 205 helyett 230 Nm.