Szerencsésnek mondhatja magát az az autó, amelynek valami emlékezetes esemény fűződik a létezéséhez. Ezen kevesek egyike a Nissan Leaf – a márka hűséges ügyfelei talán kívülről fújják, de álljon azért itt röviden a története: amikor 2010-ben megjelent, ez volt az első megfizethető kompakt villanyautó, amely akár családi, mindennapos használatra is megfelelt.
Másfél évtized alatt 700 ezren döntöttek mellette, a Leaf első két generációja megkerülhetetlen tényezővé nőtte ki magát a villanyautózás terén. Ez két dolgot jelent: az egyik, hogy a Leaf név önmagában figyelemfelhívó, a másik, hogy rettentő magasak az elvárások a harmadik kiadással szemben. Ráadásul időközben a villanyautók kínálata is sokkal sokszínűbb, így a verseny a vevőkért szorosabb lett.
Másfél évtized alatt 700 ezren döntöttek mellette, a Leaf első két generációja megkerülhetetlen tényezővé nőtte ki magát a villanyautózás terén. Ez két dolgot jelent: az egyik, hogy a Leaf név önmagában figyelemfelhívó, a másik, hogy rettentő magasak az elvárások a harmadik kiadással szemben. Ráadásul időközben a villanyautók kínálata is sokkal sokszínűbb, így a verseny a vevőkért szorosabb lett.