Tíz év sem telt el a Nissan forradalmi koncepciójának bemutatkozása óta. Az e-Power „kimeneti” fele egy teljesen hagyományos, tisztán elektromos hajtás, amely azonban nagy kapacitású akkumulátor helyett egy áramfejlesztő benzinmotorból és egy kis méretű akkumulátorból áll. Nevezhetjük hibridnek, nevezhetjük generátoros elektromosnak, a lényeg, hogy Japánban minden elképzelhető szakmai díjat elnyert, és egyes típusokat ma már kizárólag ilyen konfigurációval vásárolnak meg odahaza.
Európába már a második generációs e-Power rendszer futott be, nagyobb teljesítményű benzinmotorral, megnövelt rendszerteljesítménnyel. 68 országban 1,62 millió autót – ezen belül Európában közel negyedmilliót – adtak el ezzel a rendszerrel, most pedig itt a harmadik kiadás, amelyet kifejezetten Európa számára tökéletesített a Nissan.
Európába már a második generációs e-Power rendszer futott be, nagyobb teljesítményű benzinmotorral, megnövelt rendszerteljesítménnyel. 68 országban 1,62 millió autót – ezen belül Európában közel negyedmilliót – adtak el ezzel a rendszerrel, most pedig itt a harmadik kiadás, amelyet kifejezetten Európa számára tökéletesített a Nissan.