Legendákat nem lehet csinálni. Az ember, legyen bármilyen felkészült, tehetséges vagy eltökélt, csupán a feltételeket teremtheti meg, ám ha a körülmények adottak, többet nem tehet: onnantól a maga útját járja az alkotás, és vagy beteljesíti a végzetét, vagy nem.
A Nissan GT-R esetében nem kérdés, hogy melyik irányba fordult a sors.
A sportautóból tizennyolc év alatt hozzávetőlegesen 48 ezer darab fogyott, életciklusa során számtalan szakmai elismerésben részesült, és bár nyugdíjazása évek óta benne volt a pakliban – egyre több piacon, így Európában sem tudta teljesíteni az egyre szigorodó zaj- és károsanyag-kibocsátási előírásokat –, a világ autórajongói mégis elmorzsoltak egy könnycseppet, amikor augusztus 26-án az utolsó példány is legördült a tocsigi üzem gyártósoráról.
A Nissan GT-R esetében nem kérdés, hogy melyik irányba fordult a sors.
A sportautóból tizennyolc év alatt hozzávetőlegesen 48 ezer darab fogyott, életciklusa során számtalan szakmai elismerésben részesült, és bár nyugdíjazása évek óta benne volt a pakliban – egyre több piacon, így Európában sem tudta teljesíteni az egyre szigorodó zaj- és károsanyag-kibocsátási előírásokat –, a világ autórajongói mégis elmorzsoltak egy könnycseppet, amikor augusztus 26-án az utolsó példány is legördült a tocsigi üzem gyártósoráról.