Japánban 2016-ban mutatkozott be, és azonnal meghódította a piacot a Nissan e-Power hibrid hajtástechnológiája.
Az ötlet nem teljesen előzmények nélküli, a működés elve és a megvalósítás azonban abszolút egyedülállóvá tette azt.
Korábban részletesen írtunk már az e-Power technológiáról, így most csak vázlatosan ismételjük azt át.
Míg az autót kizárólag villanymotor hajtja, az ennek működtetéséhez szükséges energiát egy fedélzeti generátorként használt, áthangolt benzinmotor biztosítja, egy apró akkumulátor közbeiktatásával.
Az ötlet nem teljesen előzmények nélküli, a működés elve és a megvalósítás azonban abszolút egyedülállóvá tette azt.
Korábban részletesen írtunk már az e-Power technológiáról, így most csak vázlatosan ismételjük azt át.
Míg az autót kizárólag villanymotor hajtja, az ennek működtetéséhez szükséges energiát egy fedélzeti generátorként használt, áthangolt benzinmotor biztosítja, egy apró akkumulátor közbeiktatásával.