Hírek

Egyszerre két kerek darabszámot ünnepelhet a japán márka. Miközben az elmúlt tíz évben félmillió Suzuki S-Cross épült Esztergomban, az anyavállalat globális termelése elérte a bámulatos 80 milliós darabszámot.

Minél gyorsabban vezetünk, annál inkább a minket körülvevő levegő válik az autónkra ható erők legfontosabb forrásává. Hogy ezen erők káros hatásait kiküszöböljék – vagy még inkább a menetszelet saját céljaikra felhasználhassák –, a Ford áramlástani szakemberei a legváratlanabb megoldásokra is hajlandóak.

A Peugeot termékei gyakorlatilag a cég megalapítása óta jelen vannak hazánkban, azonban a rendszerváltás utáni hivatalos gépjármű importőri képviselet „csak” 30 éve, 1993-ban kezdte meg működését Magyarországon.

Amikor a klasszikus autópiaci értékeket a feje tetejére állító Dacia és a legendásan nyakatekert brit humor egymásra talál, olyan marketingötletek születnek, amelyeket más márkák biztosan nem engednének meg maguknak – szegények…

Ha vontatásról van szó, a Nissan szabadidőjárművei és pick-upjai mindig is a legkiválóbbak között szerepeltek. Ezért aztán az új, elektromos e-4orce összkerékhajtás fejlesztésekor fontos szempont volt, hogy a tisztán elektromos hajtási rendszer se jöjjön zavarba, ha lakókocsit kötnek mögé.

Az utóbbi években a japán autóipar ráérzett az ügyfelek tradíciók iránt táplált étvágyára, a gyártók egyre gyakrabban kanyarodnak vissza évtizedes múlttal rendelkező kézműves hagyományokhoz. A Mazdánál ennél valamivel messzebb nyúlnak vissza a tökéletes fényezés gyökerei: a történet valamikor a neolitikumban kezdődött, mintegy tízezer évvel ezelőtt…

Az év elején útjára indított egységes alapellátási ügyeleti rendszerhez járul hozzá az a 170 esztergomi gyártású Suzuki személyautó, amelyeket kora ősszel vett át és helyezett üzembe az Országos Mentőszolgálat.

A használhatóság maximumát adja a Stellantis technikai alapjaira épülő, de Toyotaként is hiteles hétszemélyes egyterű. Egyedül az ára lóg ki a sorból az elektromos hajtás miatt.

Két különösen lelkesítő modellvariánst mutatott be a közelmúltban a Ford. Bár karakterükben teljesen eltérőek, összeköti őket a tény, hogy volánjuk mögött mi is részesülhetünk a márka motorsport-tapasztalataiból – még ha eltérő mértékben és jelleggel is.

1994 - 2025 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely