Türelmesen építi elektromos portfólióját a Ford. Miután Észak-Amerikában a történelmi autógyártók között magabiztosan vezeti a hálózatról tölthető akkumulátorral szerelt (tisztán elektromos, illetve plug-in hibrid) járművek eladásait a márka, az elmúlt években Európában is előkészítette az áttörést. Kölni üzemét kétmilliárd, a craiovai gyárat félmilliárd eurós beruházással tette alkalmassá az új generációs villamosított modellek gyártására.
Ezek a beruházások mostanra beértek. Németországban már javában zajlik a Ford Capri terepkupé és a Ford Explorer szabadidőjármű gyártása, a Ford Otosan romániai üzeme pedig mostantól három fontos szubkompakt modellel bővíti a rendkívül sokszínű választékot, amelyet a műfajteremtő Mustang Mach-E crossover, valamint a Ford Pro hármas ajánlata (E-Transit, E-Transit Custom és E-Tourneo Custom) alapozott meg.
Ezek a beruházások mostanra beértek. Németországban már javában zajlik a Ford Capri terepkupé és a Ford Explorer szabadidőjármű gyártása, a Ford Otosan romániai üzeme pedig mostantól három fontos szubkompakt modellel bővíti a rendkívül sokszínű választékot, amelyet a műfajteremtő Mustang Mach-E crossover, valamint a Ford Pro hármas ajánlata (E-Transit, E-Transit Custom és E-Tourneo Custom) alapozott meg.