A hetedik generációs Ford Mustang 2022-es bemutatása óta csak kapkodjuk a fejünket. Egyre-másra jelennek meg a sportverziók, utcai és pálya-versenyautók: úgy tűnik, a Ford végre felismerte, micsoda eszmei (és gyakorlati!) értékű kincs van a kezében, és igyekszik megteremteni a hozzá méltó életteret.
Most egy újabb lehetőséget mutattak be, amivel ráadásul az ügyfelek sokkal szélesebb körét érhetik el: a márka házon belüli tuningrészlege, a Ford Performance Parts teljesítménynövelő készletet fejlesztett az alapesetben 486 lóerős, nyolchengeres motorhoz. A csomag legfontosabb eleme a háromliteres kompresszor, amelyet a Ford régi partnere, a kaliforniai Whipple szállít. A hatodik generációs feltöltővel „legalább 800 lóerőre” nő a motorteljesítmény – ez meglehetősen konzervatív érték, hiszen a Whipple saját oldalán akár 855 lóerős csúcsteljesítményt említ – igaz, ahhoz a kipufogót is cserélni javallott.
Most egy újabb lehetőséget mutattak be, amivel ráadásul az ügyfelek sokkal szélesebb körét érhetik el: a márka házon belüli tuningrészlege, a Ford Performance Parts teljesítménynövelő készletet fejlesztett az alapesetben 486 lóerős, nyolchengeres motorhoz. A csomag legfontosabb eleme a háromliteres kompresszor, amelyet a Ford régi partnere, a kaliforniai Whipple szállít. A hatodik generációs feltöltővel „legalább 800 lóerőre” nő a motorteljesítmény – ez meglehetősen konzervatív érték, hiszen a Whipple saját oldalán akár 855 lóerős csúcsteljesítményt említ – igaz, ahhoz a kipufogót is cserélni javallott.