Tavaly augusztusban számoltunk be először arról, hogy a Dacia 2024-től megkezdi a felkészülést fennállásának legnagyobb megmérettetésére, a Dakar-ralira. Habár a márka korábban sikeresen vett részt különböző ismert és kevésbé ismert műfajokban a túraautó-versenyzéstől kezdve a jégautózáson át a hegyi felfutó versenyig, a Dakar a motorsport egy egészen más univerzumát képviseli, amely az emberi és technikai felkészültség legmagasabb szintjét követeli meg.
A végeredménytől függetlenül mindenki hős, aki rajthoz áll a Dakaron, ám itt is vannak fokozatok, a legfelsőn pedig jelenleg Nasszer al-Attijah áll. A katari sportember a 2023-as Dakar-rali győztese, ezt megelőzően négy alkalommal diadalmaskodott a világ legkíméletlenebb terep-autóversenyén (és még ugyanennyiszer, azaz ötször lett második.) Ezzel a Dakar történetének második legsikeresebb pilótája, aki ráadásul három különböző márkával aratott diadalt – nyugodtan kijelenthetjük, hogy amibe beleül, az előbb vagy utóbb az élen végzi.
A végeredménytől függetlenül mindenki hős, aki rajthoz áll a Dakaron, ám itt is vannak fokozatok, a legfelsőn pedig jelenleg Nasszer al-Attijah áll. A katari sportember a 2023-as Dakar-rali győztese, ezt megelőzően négy alkalommal diadalmaskodott a világ legkíméletlenebb terep-autóversenyén (és még ugyanennyiszer, azaz ötször lett második.) Ezzel a Dakar történetének második legsikeresebb pilótája, aki ráadásul három különböző márkával aratott diadalt – nyugodtan kijelenthetjük, hogy amibe beleül, az előbb vagy utóbb az élen végzi.