Szabadidőjármű váltja a Lodgy-t, de a három üléssor marad.
Az új Sandero padlólemezére (CMF-B) épülő, de extra tágas szabadidőjárművet fejleszt a Dacia, idézi a francia L’Argus magazint a Carscoops.
A nyújtott tengelytáv és a megnövelt hátsó túlnyúlás révén a kisautós alapok dacára három üléssor és hét személy fér majd el a vadonatúj nagycsaládos autóban.
Az egyelőre csak RJI belső kódnéven ismert, már fél éve is rebesgetett modell az európai piac legjobb férőhely/ár arányú típusát, a Lodgy-t váltja majd valamikor egy-másfél év múlva.
Habár a karosszériaforma divatosabb lesz, a motorkínálaton nem sokat változtatnak: a szokásos 1,0 és 1,3 literes benzines turbómotorok adják a kínálat gerincét, várhatóan lesz 12 voltos mild hibrid és LPG verzió is.
Egy lényeges újdonságra mégis számítunk: az új Clio 140 lóerős full hibrid hajtásláncára.
Az egyelőre csak RJI belső kódnéven ismert, már fél éve is rebesgetett modell az európai piac legjobb férőhely/ár arányú típusát, a Lodgy-t váltja majd valamikor egy-másfél év múlva.
Habár a karosszériaforma divatosabb lesz, a motorkínálaton nem sokat változtatnak: a szokásos 1,0 és 1,3 literes benzines turbómotorok adják a kínálat gerincét, várhatóan lesz 12 voltos mild hibrid és LPG verzió is.
Egy lényeges újdonságra mégis számítunk: az új Clio 140 lóerős full hibrid hajtásláncára.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon:
https://www.vezess.hu/hirek/2020/11/28/hibrid-hetuleses-jon-a-daciatol/
https://www.vezess.hu/hirek/2020/11/28/hibrid-hetuleses-jon-a-daciatol/