A Toyota 2019-ben, tizennégy év szünet után hozta vissza Európába a Camry szedánt. A tengerentúlon már két évvel korábban bemutatott, nyolcadik generációs modellel biztosra mentek.
A debütálásakor vadonatúj TNGA-K platform – ugyanaz, amit a RAV4-es is alkalmaz – a márka legmodernebb szedánjává tette, de előremutató jellemzőivel a nagy hagyományú európai vetélytársakkal is felvette a versenyt. Ez utóbbiak egy része azóta kikopott a piacról, mások plug-in hibrid hajtástechnológia bevezetésével igyekeztek fenntartani vonzerejüket.
Azt az utat azonban, amelyen a Camry indult el, senki más nem választotta: a Toyota nagyautója az egyetlen a szegmensben, amely full hibrid hajtásláncot alkalmaz.
A debütálásakor vadonatúj TNGA-K platform – ugyanaz, amit a RAV4-es is alkalmaz – a márka legmodernebb szedánjává tette, de előremutató jellemzőivel a nagy hagyományú európai vetélytársakkal is felvette a versenyt. Ez utóbbiak egy része azóta kikopott a piacról, mások plug-in hibrid hajtástechnológia bevezetésével igyekeztek fenntartani vonzerejüket.
Azt az utat azonban, amelyen a Camry indult el, senki más nem választotta: a Toyota nagyautója az egyetlen a szegmensben, amely full hibrid hajtásláncot alkalmaz.