Magyarország legjobb ár-minőség arányú családi autói.
A svájci ICERITAS 2021-es magyarországi ’Legjobb Vétel’ felmérésén a Toyota kínálja a piac legjobb ár-minőség arányú családi autóit.
Az eredmény egybecseng a Toyota piaci szereplésével: a kivonásokkal tisztított újautó piacon 2020-ban piacvezető pozíciót szerző japán autómárka 2021 első negyedévét is az élen zárta.
Ráadásul a napokban a Magyar Államkincstár által kiadott jelentés szerint az év első három hónapjában a nagycsaládos autóvásárlási program legnépszerűbb választása is a Toyota volt.
A hírre reagálva a világ legfejlettebb, negyedik generációs környezetbarát öntöltő hibrid elektromos modelljeit kínáló Toyota meghirdette különleges ’Best Buy’ ajánlatait.
Ráadásul a napokban a Magyar Államkincstár által kiadott jelentés szerint az év első három hónapjában a nagycsaládos autóvásárlási program legnépszerűbb választása is a Toyota volt.
A hírre reagálva a világ legfejlettebb, negyedik generációs környezetbarát öntöltő hibrid elektromos modelljeit kínáló Toyota meghirdette különleges ’Best Buy’ ajánlatait.
2017 után 2021-ben is a Toyota családi autói jelentik a legjobb vételt Magyarországon, derül ki a svájci székhelyű ICERITAS hazai piackutatásának eredményéből. Az ICERTIAS Legjobb Vétel felmérésén ugyanis ismét a Toyota végzett az élen a legkedvezőbb ár-minőség arányú családi autókat kínáló márkák rangsorában. Ha arról van szó, hogy melyik márka kínál kiváló minőségű autókat, amelyek számos különféle vásárlói elvárásnak megfelelnek, ugyanakkor az áruk is kedvező, akkor a magyarok elsőként a Toyotára szavaznak.
Az ICERTIAS 2021 januárjában Magyarországon végzett Legjobb Vétel Díj felmérésén arról kérdezték az embereket, hogy egy-egy termék- vagy szolgáltatási kategóriában – személyes tapasztalatuk alapján – szerintük melyik márka kínálja a magyar piac legkedvezőbb ár-minőség arányát. A kérdésekkel működő felmérésben a válaszadók szabadon választhatták ki a legjobbnak tartott terméket vagy szolgáltatót.
A családi autók kategóriájában az embereket arra kérték, hogy válaszoljanak a következő kérdésre: „Írja le annak a családiautó-gyártónak a nevét, mely az Ön személyes tapasztalata, vagy az Önhöz közel állók tapasztalata szerint a magyar piacon a legjobb ár-minőség arányt nyújtja.” A megkérdezettek többsége szerint pedig ez a gyártó egyértelműen a Toyota.
Mindez tovább erősíti a Toyota hírnevét, amely már eddig is közismert volt autóinak kimagasló minőségéről és kedvező ár-érték arányáról, megalapozva ezzel azt a vásárlói megítélést, ami miatt számos vevő a Toyotát választja más márkák helyett.
Az ICERTIAS azt méri, hogy mik a felmérés résztvevőinek személyes tapasztalatai a forgalmazott termékek és szolgáltatások ár-minőség arányával kapcsolatban, és hogy mennyire elégedettek ezekkel.
Ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy az ICERTIAS Legjobb Vétel piackutatása nem méri a márkaértéket vagy a piaci részesedést.
Ez a felmérés a vásárlók személyes tapasztalataiba, véleményeibe, elégedettségébe és szemléletébe nyújt betekintést, és a végeredmény kizárólag az áruk és szolgáltatások ár-minőség arányát minősíti. Az eredmény azonban egybecseng a magyarországi újautó piac zöldülésében úttörő szerepet játszó, mára hazánkban is több, mint 50%-ban környezetbarát öntöltő hibrid elektroms autókat értékesítő Toyota piaci sikereivel.
Az idei év első negyedévében ugyanis nem csupán Magyarország legkedveltebb újautó márkájának bizonyult, de egyben a nagycsaládos autóvásárlási program legnépszerűbb választása is.
Az ICERTIAS azt méri, hogy mik a felmérés résztvevőinek személyes tapasztalatai a forgalmazott termékek és szolgáltatások ár-minőség arányával kapcsolatban, és hogy mennyire elégedettek ezekkel.
Ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy az ICERTIAS Legjobb Vétel piackutatása nem méri a márkaértéket vagy a piaci részesedést.
Ez a felmérés a vásárlók személyes tapasztalataiba, véleményeibe, elégedettségébe és szemléletébe nyújt betekintést, és a végeredmény kizárólag az áruk és szolgáltatások ár-minőség arányát minősíti. Az eredmény azonban egybecseng a magyarországi újautó piac zöldülésében úttörő szerepet játszó, mára hazánkban is több, mint 50%-ban környezetbarát öntöltő hibrid elektroms autókat értékesítő Toyota piaci sikereivel.
Az idei év első negyedévében ugyanis nem csupán Magyarország legkedveltebb újautó márkájának bizonyult, de egyben a nagycsaládos autóvásárlási program legnépszerűbb választása is.
A Toyota az ICERITAS felmérése alapján odaítélt Best Buy díjra reflektálva meghirdette különleges, korlátozott ideig tartó Best Buy ajánlatait, amelyek keretében legkelendőbb hazai modelljei, a 2021-es Év Autója címet elhozó Yaris, a Corolla családi személyautó több modellváltozata, a C-HR és a RAV4 crossoverek és a nagycsaládos program favoritjának számító Proace City Verso modelltől függően 350.000 Forinttól 900.000 Forintig terjedő kedvezménnyel érhetőek el. Ezzel a japán autógyártó minden kétséget kizáróan továbbra is a magyarországi újautó piac legjobb ár-minőség és ár-érték arányú autóit kínálja majd.
Az ICERTIAS Legjobb Vétel projekt
Napjainkban mindinkább jellemző, hogy a vásárlók egyre tájékozottabbak, és tudatosan keresik a pénzükért kapható legjobb értéket. Vásárlási döntésük során minden egyes árucikk árát és minőségét mérlegelik. A kedvező ár és a lehető legjobb minőség (vagyis a legjobb vétel) rendkívül fontos a számukra. Az ICERTIAS Legjobb Vétel a zürichi székhelyű ICERTIAS - International Certification Association GmbH projektje. Az ICERTIAS Legjobb Vétel piackutatás célja, hogy bepillantást nyújtson a vásárlók személyes tapasztalataiba és szemléletébe azokkal a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban, amelyeket a legjobb ár-minőség arányúnak (az úgynevezett legjobb vételnek) tartanak. Az ICERTIAS Legjobb Vétel projekt és tanúsítvány arra szolgál, hogy segítsen könnyen megtalálni a legkedvezőbb áron kínált legjobb árucikkeket és szolgáltatásokat. A projekt szervezői számára (helyi és nemzetközi szinten egyaránt) a vásárlók érdeke a legfontosabb. Az ICERTIAS Legjobb Vétel piackutatást a Nemzetközi Kereskedelmi Kamara (ICC) és a piackutatók világszintű szövetsége (ESOMAR) által elfogadott nemzetközi szabályrendszernek megfelelően végezték.
Napjainkban mindinkább jellemző, hogy a vásárlók egyre tájékozottabbak, és tudatosan keresik a pénzükért kapható legjobb értéket. Vásárlási döntésük során minden egyes árucikk árát és minőségét mérlegelik. A kedvező ár és a lehető legjobb minőség (vagyis a legjobb vétel) rendkívül fontos a számukra. Az ICERTIAS Legjobb Vétel a zürichi székhelyű ICERTIAS - International Certification Association GmbH projektje. Az ICERTIAS Legjobb Vétel piackutatás célja, hogy bepillantást nyújtson a vásárlók személyes tapasztalataiba és szemléletébe azokkal a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban, amelyeket a legjobb ár-minőség arányúnak (az úgynevezett legjobb vételnek) tartanak. Az ICERTIAS Legjobb Vétel projekt és tanúsítvány arra szolgál, hogy segítsen könnyen megtalálni a legkedvezőbb áron kínált legjobb árucikkeket és szolgáltatásokat. A projekt szervezői számára (helyi és nemzetközi szinten egyaránt) a vásárlók érdeke a legfontosabb. Az ICERTIAS Legjobb Vétel piackutatást a Nemzetközi Kereskedelmi Kamara (ICC) és a piackutatók világszintű szövetsége (ESOMAR) által elfogadott nemzetközi szabályrendszernek megfelelően végezték.
Módszertan és mintavétel
A 2021/2022-es ICERTIAS Legjobb Vétel piackutatást Magyarországon az ICERTIAS - International Certification Association GmbH svájci szervezet végezte. A felmérést 2021 januárjában, 1200 kérdőív segítségével, összesen 1200, 17 évnél idősebb magyar internet-használó mintáján végezték, a Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness (CAWI - DEEPMA) módszertan használatával.
A 2021/2022-es ICERTIAS Legjobb Vétel piackutatást Magyarországon az ICERTIAS - International Certification Association GmbH svájci szervezet végezte. A felmérést 2021 januárjában, 1200 kérdőív segítségével, összesen 1200, 17 évnél idősebb magyar internet-használó mintáján végezték, a Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness (CAWI - DEEPMA) módszertan használatával.