Kívül apró, belül tágas ez a családi autó.
Hamarosan szériamodellként köszönhetjük a Renault Mégane eVisiont, az alsó-középkategóriás elektromos ferdehátú-tanulmányt.
A végletekig letisztult, szoborszerű vonalakkal, aranyszínű karosszériával, de a márkától megszokott stílusjegyekkel (karaktervonal, lámparajzolat) mutatkozik be a Renault Mégane eVision, amely tanulmány is, elektromos is, de leginkább a következő generációs Mégane közvetlen előfutára.
Erre utal, hogy az olyan részleteken kívül, mint a fénnyel körberajzolt márkajelzések vagy a hátsó lámpatest cikk-cakk rajzolata, semmi radikális vagy úttörő megoldással nem találkozunk.
Annál inkább a technikai tartalomban, hiszen az autó az új CMF-EV padlólemezre épül, és különösen vékony akkucsomagot alkalmaz. Ez utóbbinak köszönhetően a csupán 421 centiméteres karosszéria ellenére bőséges a helykínálat – legalábbis így ígéri a gyártó.
Erre utal, hogy az olyan részleteken kívül, mint a fénnyel körberajzolt márkajelzések vagy a hátsó lámpatest cikk-cakk rajzolata, semmi radikális vagy úttörő megoldással nem találkozunk.
Annál inkább a technikai tartalomban, hiszen az autó az új CMF-EV padlólemezre épül, és különösen vékony akkucsomagot alkalmaz. Ez utóbbinak köszönhetően a csupán 421 centiméteres karosszéria ellenére bőséges a helykínálat – legalábbis így ígéri a gyártó.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon:
https://www.vezess.hu/hirek/2020/10/16/renault-megane-evision/
https://www.vezess.hu/hirek/2020/10/16/renault-megane-evision/