Jön a plug-in hibrid Renault Mégane.
A kombi karosszériához lesz elsőként rendelhető a Renault Mégane új, 160 lóerős, hálózatról tölthető hibrid hajtáslánca. Az öntöltő hibrid Clio után a Mégane is kap hibrid hajtásláncot, de plug-in rendszerűt!
A nyári bevezetéssel frissülő Mégane család legfontosabb újdonsága a 160 lóerős plug-in hibrid hajtáslánc, amely bevezetéskor csak kombiként lesz elérhető.
A hajtáslánc egy 1,6 literes, négyhengeres benzinmotorból, két villanymotorból, valamint egy speciális erőátviteli egységből áll.
A 400 voltos üzemi feszültségen működő rendszerhez 9,8 kWh kapacitású akkumulátor tartozik, ami az új WLTP-norma szerint vegyes üzemben 50, városban 65 kilométeres elektromos hatótávolságot tesz lehetővé. Tisztán villanymotorral legfeljebb 135 km/órával haladhatunk.
Az autó átlagos CO2-kibocsátása 40 g/km. A csomagtartó a Mégane kombitól megszokott 521 helyett 434 literes.
A hajtáslánc egy 1,6 literes, négyhengeres benzinmotorból, két villanymotorból, valamint egy speciális erőátviteli egységből áll.
A 400 voltos üzemi feszültségen működő rendszerhez 9,8 kWh kapacitású akkumulátor tartozik, ami az új WLTP-norma szerint vegyes üzemben 50, városban 65 kilométeres elektromos hatótávolságot tesz lehetővé. Tisztán villanymotorral legfeljebb 135 km/órával haladhatunk.
Az autó átlagos CO2-kibocsátása 40 g/km. A csomagtartó a Mégane kombitól megszokott 521 helyett 434 literes.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/hirek/2020/02/03/renault-megane-e-tech-plug-in-hibrid/