Szkander, 300 rakoncátlan lóval
Távolról sem tökéletes a Renault Megane RS Trophy, de 300 lóerő elsőkerekes autóban még nem volt ennyire szórakoztató.
Minden eddiginél szolidabb a Renault Megane RS Trophy és minden korábbinál súlyosabban megy.
A Renault Sport fogta az ötajtós kompaktot és elöl 60 milliméterrel, hátul 45-tel szélesítette ki, az aszfalthoz is közelebb van 5 milliméterrel. Sárgában a Megane RS-t tényleg csak az nem veszi észre, aki háttal ül neki, de hallani ő is fogja, az tuti.
Show-t csinál a kipufogóval az 1,8-as turbómotor, nincs gázelvétel, amit ne puskaropogás kísérne. 300 ló és 400 Nm szabadul rá az első kerékre. Az autóban Torsen-sperr, függőcsapszeges futómű és 2,7 fokot fordító összkerékkormányzás van.
A Renault Sport fogta az ötajtós kompaktot és elöl 60 milliméterrel, hátul 45-tel szélesítette ki, az aszfalthoz is közelebb van 5 milliméterrel. Sárgában a Megane RS-t tényleg csak az nem veszi észre, aki háttal ül neki, de hallani ő is fogja, az tuti.
Show-t csinál a kipufogóval az 1,8-as turbómotor, nincs gázelvétel, amit ne puskaropogás kísérne. 300 ló és 400 Nm szabadul rá az első kerékre. Az autóban Torsen-sperr, függőcsapszeges futómű és 2,7 fokot fordító összkerékkormányzás van.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/magazin/2020/02/04/szkander-300-rakoncatlan-loval/