Az autógyártók egyre lelkesebben nevezik magukat mobilitási szolgáltatónak. Csakhogy ez jóval többről szól, mint hangzatos névről: a márka teljes gondolkodásmódját kell újraalkotni, hogy életük minden szintjén meg tudják szólítani ügyfeleiket.
Ez a szemlélet vezérelte azt a stábot is, amelynek tagjai a Renault 5 E-Tech Electric bemutatásához kapcsolódó kiegészítő termékeket megtervezték. A kulcstartók, plüssautók, logózott babaruhák ugyan továbbra is jól eladható ajándéktárgyak, ám ezek keveset tesznek hozzá a márka és a kapcsolódó modell megítéléséhez.
Ez a szemlélet vezérelte azt a stábot is, amelynek tagjai a Renault 5 E-Tech Electric bemutatásához kapcsolódó kiegészítő termékeket megtervezték. A kulcstartók, plüssautók, logózott babaruhák ugyan továbbra is jól eladható ajándéktárgyak, ám ezek keveset tesznek hozzá a márka és a kapcsolódó modell megítéléséhez.