Napjaink digitális korszakában nemcsak eszközeink újulnak meg, de az életvitelünk is új alapokra helyezkedik. Az az autógyártó, amely nem alkalmazkodik a világ megváltozott ritmusához, elveszítheti a kapcsolatot ügyfeleivel. Régen talán elég volt, ha egy adott funkcionális részlet tetszetős volt – ma erre esély sincs, az ügyfelek olyan megoldásokat keresnek és várnak el, amelyek alkalmazkodnak hozzájuk, örömet okoznak, és támogatják őket életük minden fázisában.
A kulcsszó a funkciókból fakadó élmény, aminek a Renault formatervezési igazgatója, Gilles Vidal szerint teljesen ösztönösnek, természetesnek kell lennie. „Nap mint nap többször változtatunk környezetet, amint otthonunk, autónk, munkahelyünk és más, rendszeresen látogatott helyszínek között mozgunk.
A kulcsszó a funkciókból fakadó élmény, aminek a Renault formatervezési igazgatója, Gilles Vidal szerint teljesen ösztönösnek, természetesnek kell lennie. „Nap mint nap többször változtatunk környezetet, amint otthonunk, autónk, munkahelyünk és más, rendszeresen látogatott helyszínek között mozgunk.