Már megint eltévedtél? Hogy lehet így vezetni? Miért nem figyelsz jobban? Most miért előzöd/nem előzöd meg? Ha olvasóink számára ismerősek az ilyen vagy ehhez hasonló mondatok, megnyugtatjuk őket: nincsenek egyedül.
A Renault brit importőre által végzett közvélemény-kutatásból kiderült, hogy az autósok ötöde (kerek 20%) képes felhúzni magát azon, ahogy a partnere vezet, és hajszálnyival ennél is többen (21%) idegeskednek, ha rossz útba igazítást kapnak társuktól.
Ez nem hangzik rossznak, de ha úgy nézzük, hogy minden ötödik autóban pattanásig feszült idegekkel, a veszekedés határán, vagy éppen már vitatkozva utaznak embertársaink, könnyű belátni, hogy ez sem a társadalom, sem a közlekedés biztonsága szempontjából nem előnyös.
A Renault brit importőre által végzett közvélemény-kutatásból kiderült, hogy az autósok ötöde (kerek 20%) képes felhúzni magát azon, ahogy a partnere vezet, és hajszálnyival ennél is többen (21%) idegeskednek, ha rossz útba igazítást kapnak társuktól.
Ez nem hangzik rossznak, de ha úgy nézzük, hogy minden ötödik autóban pattanásig feszült idegekkel, a veszekedés határán, vagy éppen már vitatkozva utaznak embertársaink, könnyű belátni, hogy ez sem a társadalom, sem a közlekedés biztonsága szempontjából nem előnyös.