Az évszázad marketingötletével állt elő a Renault

Az évszázad marketingötletével állt elő a Renault

hirdetés
A családi autózás konfliktusokat szülhet, legrosszabb esetben akár válás is lehet a vége. Pedig a Renault szerint egy megfelelő autóval minden vita megelőzhető – és ezt akár garantálni is hajlandó!
Már megint eltévedtél? Hogy lehet így vezetni? Miért nem figyelsz jobban? Most miért előzöd/nem előzöd meg? Ha olvasóink számára ismerősek az ilyen vagy ehhez hasonló mondatok, megnyugtatjuk őket: nincsenek egyedül.

A Renault brit importőre által végzett közvélemény-kutatásból kiderült, hogy az autósok ötöde (kerek 20%) képes felhúzni magát azon, ahogy a partnere vezet, és hajszálnyival ennél is többen (21%) idegeskednek, ha rossz útba igazítást kapnak társuktól.

Ez nem hangzik rossznak, de ha úgy nézzük, hogy minden ötödik autóban pattanásig feszült idegekkel, a veszekedés határán, vagy éppen már vitatkozva utaznak embertársaink, könnyű belátni, hogy ez sem a társadalom, sem a közlekedés biztonsága szempontjából nem előnyös.
A Renault kutatása ugyanakkor arra is rávilágított, hogy egy megfelelően kialakított és felszerelt autó sokat tud enyhíteni a feszültségen. Tízből négy embert (42%) megnyugtatnak a kényelmes ülések, minden negyedik autós (26%) kedve felderül, ha minőségi audiorendszeren keresztül hallgathatja kedvenc zenéit, és ugyanennyien tartják fontosnak, hogy mindenkinek bőségesen jusson hely – ne feledjük, a békés együttélés fontos feltétele, hogy időnként elvonulhassunk, ha ahhoz van kedvünk.
Örvendetes, hogy a lelki békéhez egyre többek számára járul hozzá a környezetvédelem is: minden második megkérdezett brit autós (49%) szerint felszabadító érzés, hogy autója a lehető legkevésbé szennyezi a környezetet.
Mi tehát a megoldás? A Renault szerint a vadonatúj Scénic E-Tech Electric, amely fél köbméter feletti csomagtartóval, rengeteg USB töltőaljzattal és ötletes táblaszámítógép-tartóval kiegészített hátsó kartámasszal alapozza meg az otthonosságot. A multimédiás rendszer beépített Google funkcionalitásával járó, fejlett hangvezérlés jóvoltából gyerekjáték a navigációs rendszer beprogramozása, a Harman Kardon audiorendszer mindenkinek szépen muzsikál, a Solarbay elsötétedő napfénytető pedig a fejtér korlátozása nélkül biztosítja az igény szerinti fénymennyiséget – és akkor még nem beszéltünk a felszereltségi szinttől függően elérhető, vezetőoldali masszázsülésről, amitől az egész világ szebb lesz egy kicsit.
A Renault szerint tehát elég megvenni az elektromos Scénicet, és elsimulnak a családi konfliktusok. Ezt pedig nemcsak ígérik, de garanciát is vállalnak rá: az Egyesült Királyságban bárki visszakapja autója teljes vételárát, ha a vásárlástól számított egy éven belül válásra kerül a sor. Ez ráadásul nem április elsejei tréfa: a Renault hosszadalmas listán részletezi, hogy milyen feltételek mellett vásárolják vissza a szétrobbant családok autóit.
A rossz hír, hogy helyi akcióról van szó, a garancia csak az Egyesült Királyságban érvényes. A jó hír viszont, hogy Európa minden országában ugyanolyan minőségben és felszereltségben kerül forgalomba az új Scénic, tehát nálunk is érvényesülnek a családi békét erősítő képességei, és végső soron ez a lényeg. Ha fenti mondatok gyakran hangoznak el az Ön családjában is, érdemes lenne próbát tenni az új Renault Scénic E-Tech Electric-kel!