A kreativitás egyike azoknak a műfajoknak, ahol a múltban elért sikerek nem feltétlenül határozzák meg a jövőben mutatott teljesítményünket. Ha azonban az ügyfél és az ügynökség (jelen esetben a Renault és a Publicis) hosszú, évtizedekben mérhető időt tölt együtt, a személyi és tárgyi változások ellenére olyan szoros, bensőséges kapcsolat alakulhat ki közöttük, ami a cikkünk bevezető felvetésének pont az ellentézisét eredményezheti: igenis elképzelhető olyan együttműködés, amely nem képes hibázni.
A Renault 2023-ban kilencvennégy nemzetközi szakmai díjat nyert kreatív kampányaival; idén ez a szám nyolcvan, ám ne feledjük, hogy az évnek még csak a fele telt el!
A Renault 2023-ban kilencvennégy nemzetközi szakmai díjat nyert kreatív kampányaival; idén ez a szám nyolcvan, ám ne feledjük, hogy az évnek még csak a fele telt el!