Elődjéhez hasonlóan az új generációs MG HS középkategóriás szabadidőjármű is maximális, ötcsillagos eredménnyel zárta az Euro NCAP járműbiztonsági tesztjét.
Szó sincs azonban egyenlőségről: az eredeti HS 2019-es vizsgálata óta ugyanis már kettőször szigorított tesztfeltételein és elvárásain az új autók biztonsági színvonalát vizsgáló és elemző szervezet.
Valójában össze sem hasonlítható egymással az öt évvel ezelőtti eredmény és a mostani, annyit azonban elmondhatunk: a modern autókkal szemben összehasonlíthatatlanul magasabb elvárásokat támasztanak, mindenekelőtt az aktív baleset-elkerülő és vezetőtámogató rendszerek megbízható működése terén, így egy 2024-es ötcsillagos autó jelentősen biztonságosabb, mint egy 2019-es…
Szó sincs azonban egyenlőségről: az eredeti HS 2019-es vizsgálata óta ugyanis már kettőször szigorított tesztfeltételein és elvárásain az új autók biztonsági színvonalát vizsgáló és elemző szervezet.
Valójában össze sem hasonlítható egymással az öt évvel ezelőtti eredmény és a mostani, annyit azonban elmondhatunk: a modern autókkal szemben összehasonlíthatatlanul magasabb elvárásokat támasztanak, mindenekelőtt az aktív baleset-elkerülő és vezetőtámogató rendszerek megbízható működése terén, így egy 2024-es ötcsillagos autó jelentősen biztonságosabb, mint egy 2019-es…