Kicsivel több mint egy éve van MG márka a hazai piacon, de már eladtak kétezer autót. Bár az érdeklődök java, nyolcvan százaléka a benzines modellek mellett döntött, a villanyautók terén is vannak erős ajánlatai a kínai kézben lévő autógyárnak.
A márkajelet nem kell bemutatni az autórajongóknak, nagy múltra tekint vissza az eredetileg angol MG, amely 2006-ban került kínai tulajdonba. A SAIC által teljesen új felfogásban felélesztett, tömegmodellekre épülő új MG 2011-ben mutatta be az első, már saját autóját, amit aztán több másik is követett.
Az MG követi a trendeket: a kínálatból a ZS és a HS jelzésű modell szabadidő-autó, az MG4 egy kisebb méretű kompakt, kizárólag villanymotorral, két teljesítményszinttel, meglepően tágas beltérrel.
A márkajelet nem kell bemutatni az autórajongóknak, nagy múltra tekint vissza az eredetileg angol MG, amely 2006-ban került kínai tulajdonba. A SAIC által teljesen új felfogásban felélesztett, tömegmodellekre épülő új MG 2011-ben mutatta be az első, már saját autóját, amit aztán több másik is követett.
Az MG követi a trendeket: a kínálatból a ZS és a HS jelzésű modell szabadidő-autó, az MG4 egy kisebb méretű kompakt, kizárólag villanymotorral, két teljesítményszinttel, meglepően tágas beltérrel.