Az autóiparban hosszú évek óta folyik a vita arról, hogy melyik villamosítási megoldással lehet a leghatékonyabban csökkenteni a közlekedés szénkibocsátását. Mint az élet legtöbb területén, itt sem létezik egyetlen, univerzális válasz. Minden technológia mellett és ellen szólnak érvek.
A valódi kérdés az, hogy a gyártók megtalálják-e azt a rendszert, amellyel az adott piacon a legeredményesebben tudják megszólítani az ügyfeleket – illetve hogy a vásárlók találnak-e az adott márka kínálatában olyan autót, amely találkozik elvárásaikkal, így képes kiváltani a hagyományos erőforrásokat.
Az MG belső égésű, plug-in hibrid és tisztán elektromos hajtásláncokkal szerelt típusai után most bemutatta első full hibrid konfigurációját.
A valódi kérdés az, hogy a gyártók megtalálják-e azt a rendszert, amellyel az adott piacon a legeredményesebben tudják megszólítani az ügyfeleket – illetve hogy a vásárlók találnak-e az adott márka kínálatában olyan autót, amely találkozik elvárásaikkal, így képes kiváltani a hagyományos erőforrásokat.
Az MG belső égésű, plug-in hibrid és tisztán elektromos hajtásláncokkal szerelt típusai után most bemutatta első full hibrid konfigurációját.