A 2025-ös modellévre lefelé bővíti alsó középkategóriás ferdehátú és crossover típusainak motorkínálatát a Mazda. A Mazda3 és a CX-30 egyaránt megkapja azt az izgalmas új szívómotort, amelyet M-Hybrid rendszer tesz erősebbé, tisztábbá és takarékosabbá.
A 2,5 literes négyhengeres legnagyobb teljesítménye mindössze 140 lóerő; a csekély fajlagos teljesítmény hosszú élettartamot és stresszmentes vezethetőséget ígér.
Ezt igazolja az is, hogy az erőforrás már 3300/percnél leadja 238 Nm maximális forgatónyomatékát. Összehasonlításként: a 2,0 literes elődmotor 150 lóerős csúcsteljesítménye mellé 213 Nm nyomatéki csúcsot tett hozzá 4000/percnél.
A 2,5 literes négyhengeres legnagyobb teljesítménye mindössze 140 lóerő; a csekély fajlagos teljesítmény hosszú élettartamot és stresszmentes vezethetőséget ígér.
Ezt igazolja az is, hogy az erőforrás már 3300/percnél leadja 238 Nm maximális forgatónyomatékát. Összehasonlításként: a 2,0 literes elődmotor 150 lóerős csúcsteljesítménye mellé 213 Nm nyomatéki csúcsot tett hozzá 4000/percnél.